ברוכים הבאים לחווה

החלום שלנו, אותו בנינו על אדמות מושב משמרת שבשרון, מתחיל בהכרה העמוקה שכל השפע סביבנו – הקרקע, המים, האוויר, הצומח והחי – ניתן בידינו למשמרת, כדי להעבירו לדורות הבאים אחרינו. שליחות זו מחייבת אותנו לנהוג בסביבה בכבוד ובאחריות, לשמר את הקיים ולטפח אותו, לתת לטבע - כדי לקבל ממנו. אלה החומרים מהם בנוי החלום, חווה אורגנית יפהפיה ושמה למשמרת.
במטעי הפרי ובגני הירק אנחנו מגדלים, תוך הקפדה אדוקה על עקרונות החקלאות האורגנית, עשרות סוגים של פירות וירקות. הם גדלים באהבה, רק בעונה שלהם ורק אם הם מתאימים לאזור. העבודה שלנו מתבססת על מלאכת כפיים ואין בה שום שימוש בחומרי הדברה. כל פרי וכל ירק נקטף או נאסף בעתו, כשיתרונותיו התזונתיים והבריאותיים בשיאם.
הרגש, תשומת הלב והמקצועיות שמושקעים בגידול ובטיפוח באים לידי ביטוי בטעמי הפירות והירקות. טעמים אמיתיים, מקוריים, ראשוניים, שנעלמו מהנוף המודרני. כשתטעמו – תבינו מיד. התוצרת של למשמרת לא רק איכותית, אורגנית, טעימה ובריאה. היא גם טרייה ורעננה מאין כמוה. עם שחר מלוקטים בשדות החסה, הריחן והלימון, ותוך זמן קצר הם נשלחים אל בתי הלקוחות ואל מסעדות השף שמתבססות על יבול החווה.   
על פיסת גן העדן שלנו אנחנו גאים לארח אנשים לפעילויות חווייתיות שמחברות בין עולמות החקלאות האורגנית והאוכל הבריא. בין השאר, מתקיימים אירועי Farm to table המשלבים הדרכה וקטיף בשדות וארוחת שף אנינה במתחם הסעודה. חומרי הגלם הם הירקות והפירות שנקטפו זה עתה בידי האורחים.
התפיסה שלנו, בחוות למשמרת, אומרת שעסקים קטנים מהווים מפתח לכלכלה בריאה ומצליחה. לכן אנחנו מקפידים לשלב מגדלים ויצרנים כאלה, בראש ובראשונה מאזורנו, בכל פעילויות החווה. התוצרת המובחרת כוללת, בין השאר, שמן זית כרם צדוק ממושב גאולים, לחמים ומאפים של אלחנן תרבות לחם מקיבוץ משמרות, יינות יקב פלטר מקיבוץ עין זיוון, בירה מלכה מקיבוץ יחיעם וכלי אוכל והגשה מקרמיקה של דניאלה ארד ממושב משמרת.
אנחנו מזמינים אתכם לחוויה סוחפת, בה לוקחים חלק כל החושים. כאן אפשר לראות, לשמוע, להריח, למשש ולטעום הכל. כאן אי אפשר שלא להרגיש. כאן אי אפשר שלא להתרגש.
 ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
רוצים לקבל גם סל עד הבית?
מוזמנים ליצור איתנו קשר ונחזור בהקדם.