במה אנחנו מאמינים

כשהגענו – זוג הורים ושלושה ילדים – למושב משמרת, ביקשנו לא רק לבנות בית, אלא ליצור לעצמנו סביבת חיים חדשה. הקמנו חווה אורגנית וקראנו לה למשמרת כי האמנו, חשנו, ידענו שאת כל הטוב שמסביב קיבלנו רק למשמרת.
רצינו לגדל פירות וירקות אורגניים לצריכה משפחתית, אבל החווה היפהפיה התפתחה, קרמה אור ויבול לנגד עינינו – והחלטנו שאת הברכה הזו עלינו לחלוק עם אחרים. אתכם.
כולנו חיים בעולם מודרני, מתועש וקצר-רוח, שבו לרוב המזונות יש טעמים מלאכותיים והם רחוקים שנות אור ממקורותיהם. במציאות כזו, צומחת וגוברת מגמה של חזרה לאדמה, עולה הביקוש לאוכל טבעי ובריא, מתחזקת ההבנה שגידול מקומי של חומרי גלם (Eat Local) הוא הפעולה הראשונית והנכונה. וכל הדברים היפים האלה קורים אצלנו - בשדות, במטעים ובבוסתנים, בהם גדלים הפירות והירקות האיכותיים ביותר, שנמכרים מיד במשלוחים או עולים מיד על השולחן באחת מארוחות השף שנערכות במקום.  
לנו, בחוות למשמרת, חשוב לחדש את החיבור הבסיסי שבין האדמה ליבוליה, לקדם את החקלאות הישראלית, להתבסס על תוצרת מקומית ולטפח את הקשר הטבעי שבין חקלאות אורגנית, אוכל איכותי ואורח חיים בריא.
זה מה שאנחנו עושים. מקרבים את השדה לאנשים, מספרים את סיפוריהם של כל פרי או ירק שגדלו אצלנו. נשמח אם תהיו האורחים שלנו, תתחברו ליצירה החקלאית האורגנית, תחוו אותה ותתענגו עליה. העונג יהיה גם שלנו.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
מוזמנים ליצור איתנו קשר ונחזור בהקדם.
מאשר קבלת הצעות במייל!
רוצים לקבל גם סל עד הבית?
מוזמנים ליצור איתנו קשר ונחזור בהקדם.